Thursday, January 17, 2013

Rezeki Nak Kahwin!!!! huhuhuhu

TERIMA KASIH YA ALLAH ~~~


firstly, thanx to Allah kerana telah melimpahkan rezekinya kepada hambanya ini lagi kerdil yang tidak mempunyai apa- apa dan sering melakukan dosa,,tetapi Allah tetap melimpahkan rezekinya kepada ku.. Ya Allah kau jauhkanlah aku dari sifat riak dan bukalah hatiku untuk lebih bersedekah ...Amin ~~~~~~~~~~`


Alhamdulliah , pada tahun penuh berkat nie tadi aku dapat berita yg gaji aku naek lagi,,maybe nie rezeki nak kahwin,, hanya Allah je yang tahu bagaimana perasaan aku ptg td,,, mmg terkejut la kn yela sbb aku rase mutu kerja aku xda la smpai terbest  tapi boleh la cukup2 makan,,,(hehehehehe) so harapan aku gaji kali nie aku nk bawak family aku makan lah,,, tp kt mne yer??? ada  idea x kekawan....plsssss bagi cadangan ,,,:)


x pe dengan penuh azam pada tahun ini, aku akan kerja bersungguh-sungguh lagi dan meningkatkan mutu kerja aku,,,(aceceeceh mcm bodek jer)... tp aku ikhlas nie heheheheh

best yer klo duit aku banyak mcm nie huhuhuhuuh
gile teruja,,,

No comments:

Post a Comment