Wednesday, December 5, 2012

i'm hepi :)

Alhamdulillah ,, tanggal 30hb June 2012 adalah hari paling membahagie kn aku,,sbb yer akhiryer aku telah di lamar ( gile melayu aku nie heheheh) setelah 5 tahun berkenalan akhir yer kami mengikat tali yg sangat kuat,, tp bayk la jugak cabaran,, walaubagaimana pun, aku kne blaja banyak bersabar.. org tua2 cakap dalam tempoh begini lah kite byk lalui cabaran dalam perhubungan ,,, so aku pun try jd perempuan yg sangat penyabar heheheh (walaupun aku ni xda la pemyabar sgt) tp apa apa pun aku say thanx to my HUSBAND to be sbb yer byk sgt bersabar kerenah aku,, aku tau aku nie mmg byk kerenah,, tp dielah org paling penyabar yg penah aku jumpe,,,tp klo sesekali die marah takut jugak aku heheheheheh... lagi satu cerita yg aku nkbgtau next year September 2013 kami akan di ijab kabul kan ,, aku harap jodoh kami panjang n di permudahkan segalanya AMINNNNN.
ok la nnt aku update lagi perjalanan aku before menjadi isteri orang hehehehe...
nite uolls :)

1 comment: