Friday, October 24, 2014

My lillte Caliph ~ Muhammad Khairu Zharfran

Assalammualaikum semua,,,

rasa yer dah lama gile xupdate blog,, kalau dalam bentuk buku dah kuning berkapang dah ni hehehehe sebab lame bebenor terbiar berkapang mcm tu kan hahahah

banyak moment yang aku tertinggal nak share kat sini. dari aku bujang then dah ade husben now ade anak...
ANAK!!!! mesti korang xsangkakan.. lame menyepi ttbe dah ade anak huhuhu....

guest what??? bape umo anak aku skang??? hehehe ok la biar aku bagitau senang cita anak aku dah 4bulan lebih.. now let's me introducing my lillte hero ...... 
TADAAAAAAAAAAAA~~~~

Muhammad Khairu Zhafran
inilah my hero.... skang dah 4 bulan lebih so means almost 1 year lebih aku xupdate blog hahahahhaahah....tak tau la kenapa masa peknen sume bende aku wat before ni sume aku xsuke buat termasuklah berblog bagai... aku just view mcm tu then log out dengan muke xber salah hahaha

ok focus on track balik,, Muhammad Khairu Zhafran di lahirkan pada 27hb Mei 2014 bersamaan jatuh yer hari isra' mikraj... Alhamdullilah aku telah selamat melahirkan seorang baby comel yang berat yer cume 1.65kg... mesti uolls pelik WHY 1.65KG???????... ok yg tue aku cite for the next session ok... cukup setakat itu sahaja... 

byee...
salam sayang dari mama zhafran (terus tukar status ) huhuhuhuhuu

No comments:

Post a Comment