Wednesday, January 9, 2013

Bride To Be : 241 days


aiii uolss,,,
 sori kite late update kite yer blog for 2013,, hehehhe (mengade yer)

sekejap je masa berlalukan,, maka dengan segala hormat yer umo i pun bertambah hehehhe so dis year umo i 25 years old,, tp lmbat lagi nk tunggu bulan sept hehehehe,, ape pun selamat tahun baru tok semua..heeeeeeeeeeee :)

bile fikir tentang masa mule la aku gelabah , mau yer x gelabah sekejap je tinggal  8 bulan aku nk kawen,, tp Alhamdullilah dah ada ckit2 yg dah jalan or proceed,,, yela mase bulan 12 2012 aritu aku xleh nk g mne2 sbb aku bz gan keje,, sbb tempat keje aku bile sabtu ahag ofis bukak so nak x nak aku kne la keje,, xpe la yg penting duit masyuk hahahahhaha ,,, ( bayak OT aku bulan nie ) 

ok la bile masuk bab kawen , smlm org catering datang rumah aku untuk discuss bab makan (penting ni sbb sape xnak mkn kn heheheh)... aku amik catering dari http://www.facebook.com/pages/Rohani-Event-Catering-REC/170171609688669 ...mmg terbaik la dari catering nie sbb tertarik dengan cara dierg serve gan tetamu n customer,, sbb yer dierg nie satu2 catering yg sanggup buat berhidang mcm zaman-zaman dulu.. so tue kiterg pilih catering nie...


ok la tue kn bukan senang skang nk cari yg berhidang,,, aku amik pakej rm 14.00 dengan jemputan sebanyak 1000 orang,, antara menu lauk yang di sediakan 5 jenis lauk termasuk ulam2, then DIY meja pengantin ,lauk pengantin sume 5  jenis lauk per set .... bile masuk bab warne mmg aku suke,, sbb yer akak tue tye theme aku so aku ckp la hijau turqouise plus peach,, tp famly aku pkai peach kaler,, jadi khemah aku kaler hijau turqouise,,nasib baek catring ni ada scallop kaler tue,, so mmg aku HAPPY sgt,, sebab hajat aku tercapai huhuhuhu ALHAMDULLILAH~~~~~~~~~
NIE COMBINATION KALER - TP HIJAU NI SOFT CKIT... AKU YER NK LIGHT CKIT LA :)
PEACH COLOR NIE - FAMLY

No comments:

Post a Comment