Saturday, December 22, 2012

Teringat zaman persekolahan

haaaaaaaaaaaa korang nak tau x ape yang ttbe aku teringat tentang zaman sekolah,, jap tau,,, Suprise!!!!!!!!!
kaler crayons

kertas warne

hightlight




























hahahahah aku xsangke bole jumpe lagi barang2 ni sume ,, yela sume ni amat bergune mse sekolah dulu,, tp yang aku x bole tahan color crayons nie,, lame tu wehhhhhhhh zaman aku sekolah rendah dulu,,, cume harge x same heheheh yela dulu murah skang je dh mahal.... nk tau kt mne aku jumpe sume nie,,???? aku jumpe kt MYDIN. heheheh yela rehat ari jumaatkn pnjg so aku n the geng g la buang2 mase kt terminal 2.. tp xbest la kt cne suram je tempat yer x membangun pun,,,huhuhuhu (kutuk tempat sendiri) so bile time lunch lak kitrg makan kt OLD TOWN WHITE COFFEE...pun mkn x abes sbb x kne kt selera sbb yer aku seseme jd xdpt nk feel mknn tersebut hahahahahha

minum air kosong je kot huhuhuhhu



lagi satu aku nk bgtau korang satu lagi yang akudah abes bace novel HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI by E-MAN SUFI heheheeheh best sangat cite nie,, sbb die da kesimnibungan dari novel SUAMI YANG KU BENCI .














No comments:

Post a Comment