Saturday, December 8, 2012

KERJA ,,KERJA DAN KERJA

kalau ikutkn hati aku hari ini mmg malas nk g kerja,, tap nk buat mcm mne g je la,, dahm nme pun kene kerje so kerja je la (banyak songeh lak aku ni heheheheh) mmg best keje sabtu n ahad nie sbb boss - boss beasr xda yg tinggal ANAK IKAN jer hehehehe tu yg sronok sangat tue,, so untuk tahun nie bulan December aku kerja hari sabtu je no for sunday because sunday for enjoy heheheh..

Tapi elok juga aku keje ari sabtu nie sbb hari nie da wedding kt rumah aku tapi nak di jadikan cerita mmg aku xnak g wedding tue sbb aku MALU + SEGAN heheheeh nak tau kenapa aku segan hehehehe (yg aku asik tersengeh je ni nape????)  malu nk cite....hahahahah SS tol aku nie(Syok Sendiri) 
ok la nape aku segan nk g wedding tue sebab yer tue wedding akak mmbe aku mse sek rendah dulu,, (Lelaki) kikikiki so klo aku g mesti aku akan terjmpe die nnt.. klo dah terjumpe nnt mcm mne aku nk reaksi aku nk menghadap muke die ( ttbe aku blushing sendiri) huhuhuh.. aku xtau la nape gan die mesti akus egan ckit mybe die dikalangan yg baek2 kot,, klo ikut perangai aku mmg senget jer heheheh... sbb tu kalalu boleh mengelak aku nk mengelak jumpe die,, (padahal xda kne mengene pun)

so nk dijadikan cerita aku lalu depan rumah die tadi ,, cantik theme color kakak die emerald green + white ,, ape pun " SELAMAT PENGANTIN BARU '' 

       nilah kaler wedding kakak die,, cantik kn  theme color 2012,, tp ape theme color for 2013 ye???

No comments:

Post a Comment