Friday, December 21, 2012

Counting days - 259 days

hye iolls,,
rase mcm dah lame jer x update kt cni,, bukan yer nk menyepikan diri tp terpakse sepi kn diri heheheeh sbb byk sgt keje yg nk kne settle,, (mcm la byk sgt) yela mcm mne x bz siang aku bz gan keje mlm plak aku membz kn diri sendiri hehehhe (SS - syok sendiri)...
bile di hitung n di kire semula ,  tinggal 8 bulan je lagi nak ke tahun hadapan bulan  Sept 2013,,, klo dalam kiraaan rasmi yer 259 hari jer lagi,, antara persiapan yang aku dah buat :

  1. Andaman - Nana Touch N Bridal (Bandar Baru Senawang)
  2. Rohani-Event-Catering-  - Taman Rasah Jaya
  3. Kek Bahulu - yang ini tok tetamu,,

cume yang ini saje yg dah konfem tok booking,, sbb klo lambat nnt dah kne book gan org laen plak,,, so insyaAllah 25 Dec aku nk g Jackel Shah Alam plak nak carik baju nikah,, smpai skang aku masing konfius sbb xtau nk pilih kaler ape. sebab nye banyak sangat warne dalam kepala ni smpai xtau la kaler ape nk pilih hahahah parents aku soh amik putih ,, bkn yer aku xnak tp aku nk wat lain dari lain ckit,, sbb aku suke kelainan dari orang lain... tu yg pening kple smpai kepala,, bile nk pakai dusty pink my husband to be plak xnak,, aduyaiiii,,,, tp klo tok theme wedding aku pilih kaler hijau turqouise sbb aku suke kaler lain dari lain gak,,, hahaahha yg penting aku suke kelainan jom,,, tggu je la 25 Dec nie aku beli kaler ape nnt kikikikikiki...  ok la jom la aku tujukkan kaler2 yang aku berkenan kt korang :)
hijau plus hitam

hijau plus white

hijau plus purple




macam mne ok x kaler ni??? sbb aku still mencari combination color tok this color huhuhuuhu,,,, k la nnt aku pk kn lagi,,serabut jiwa aku ehehhehe k la dh tibe mase tok aku rehat ,,, nnt kite sambung lagi daaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment