Sunday, March 31, 2013

SURI RUMAH :)

salam minggu semua,,, mesti korang pelik ape gan zura ariniekn,,, haaaaaaaaaaa klo nak tau dah TWO weeks uolls i jadi suri rumah sepenuh masa heheheheh last week mk n ayah zura xda g balik kg sbb da kenduri kawen n tdo sane la,, so nak xnak i nie jugak la yg kne jage adik2 i ,, huhuhuhuhu last week mmg aku masak la xmakan luar pun kecuali lunch mse ari ahad tue sbb zura kuar g beli barang kat Jusco,, terbang duit i RM3OO u know,, betapa kecik yer nilai mata wang skang akibat perubahan ekonomi dunia,, wowowowo zura ape ko merepek nie ttbe cakap pasal eknomi nie,,, pdahal dulu mse stdy markah ekonomi cukup2 makan je hahahahaha (credit to EN HAIRUL kpm Melaka) hehehehehheh

so dis week pun aku lagi sekali jadi suri rumah tangga,, sebab mak i xda die g kelantan hantar bff anak die kawen kat se,, aduyaiiiiii sebenarye xpenat mane pun hehehhehe sebab aku mg suke memasak cume kekadang penyakit serius aku datang penyakit M namanya (M.A.LA.S) hahahaha.... so semalam ari sabtu mmg aku xmasak sebab aku mls sangat dari pagi smpai malam aku makn luar je,,,nampak sangat kemalasan aku,, klo mak mertua aku bace nie mesti die reject aku yer hahahahahahahah... tp ari ahad nie aku nak memasak dengan seikhlas ati aku,, aku nk msak best2 rase yer nk masak KARI AYAM n IKAN CENCARU BAKAR yummm,,,yummm sedap x nnt ek???? heheheheh ok la aku nak wat ape yg patut nie,, daaaaaaaa,,,,*hug* n *kiss*

P/S  : rajin2 la memasak tok para B2B sekalian ;)

No comments:

Post a Comment